一位跨性別女同志的公開信:我以跨性別女同志的身分出櫃。 (給我的追隨者的消息。)

 是的,大家。 我是“同性戀”,或者應該說,我是女同性戀。 

這可能會讓你們中的一些人感到震驚,因為我會談論“帥哥”,甚至製作有關吸引帥哥之類的標題。 如果你注意到上周到現在出現了大量此類標題,那是因為我正在處理 comphet,即強迫性異性戀的縮寫。 事實上,我不喜歡男人,也不被男性氣質所吸引。 

為什麼到現在? 一是因為我想等待合適的時間出櫃,而恰巧是女同性戀露面日。 第二,自從我發現自己是跨性別者以來,這是我一直在質疑的事情。 這不是一兩天內發生的事。 這麼多年過去了,我以為我只是泛性戀。 然而,我不確定我是否真的喜歡男孩,或者我只是喜歡他們的認可。 事實證明只是後者,我在懷疑我是否真的是同性戀還是只是女同性戀。 我承認,她們的正面接待讓我興奮不已,我可以看到她們對其他女性表現出的善意和感情(這確實讓我欣喜若狂)。 但當你把我放在他們旁邊以獲得更多,比如說,親密感(我試圖保持PG)時,我覺得火花消失了。 當它們光禿禿的或更糟糕的時候,甚至不要讓我開始,給我發送D-picks(這太令人討厭了)。

現在,我在現實生活中從來沒有做過任何事。 但是,我嘗試透過社交網站與他們互動。 不僅在 Tumblr 上,而且在 Grindr 等其他網站上也是如此。 如果您曾經想過創建一個 Grindr 來見面,請不要打擾。 真是熱垃圾啊! 全部都是追擊者,沒有一個是有吸引力的。 只有一個「傢伙」看起來「可愛」; 那是一個正在開始轉變為女人的女男孩。 這些是我認為我唯一被吸引的男人,但現實是:我只被他們的女性氣質所吸引,而不是他們的身體或親密關係。 女男孩仍然是男人,我對男人不感興趣。

這讓我產生疑問:我真的只喜歡女人味,還是真的只喜歡女生? 長話短說,我從來沒有比想像自己成為另一個女孩的可愛女孩更好的感覺了! 作為一個男人,我一直喜歡女人,但現在我即將轉型,作為一個女孩喜歡女人感覺對我來說太合適了! 不再與我競爭! 

我知道這不是這類部落格的常態,因為大多數人傾向於被男性氣質所吸引。 然而,我確實想說,即使是跨性別女同志也存在於女性化的舞台上。 這讓我在下一次更新中告訴你們所有人:在下個月的前幾天之後,你們將不會再看到新的異性戀女孩字幕。 這就是為什麼你在過去幾天看到這些標題轟炸我的部落格。 這只是我說“讓我把它完成”的方式。 我真的很高興你喜歡它們,但我只是不再覺得與這些字幕有任何聯繫了。 因為我比平常更忙,所以我會盡可能上傳它們。 

無論如何,我很高興您閱讀這篇很長的文章。 即使您不是女同性戀,我希望這篇文章至少能讓您了解不要再鎖住自己的真實感受。 每個人都應該成為自己。 你也應該。

My coming out as a trans lesbian. (A message to my followers.)


Yes, everyone. I am "gay", or should I say, I'm a lesbian.

This may come as a shock to some of you since I would talk about "hot men" and even make captions about attracting hunks and whatnot. If you notice an absurd amount of those kind of captions surfacing this past week until now, that's because I was dealing with comphet, short for compulsive heterosexuality. In reality, I do not like men nor am I attracted to masculinity.

Why until now? One, it’s because I wanted to wait for the right time to come out and it was coincidentally on Lesbian Visibility Day. Two, it’s something I've been questioning ever since I found out I was trans. This didn’t happen in a day or two. It’s been years and I would have thought I was just pansexual. However, I was not sure whether I genuinely liked boys or if I just liked their validation. It turns out it's only the latter and I was questioning whether I was really gay or just gynosexual. I admit that getting positive reception from them turned me on and I could see the kindness and affection they displayed towards other women (something that really made me euphoric). But the moment you would place me next them for more, say, intimacy (I'm trying to keep it PG), I felt that spark turn off. Don't even get me started when they're bare or worse, send me D-picks (it's so nasty).

Now, I've never did any of that IRL. But, I've tried to interact with them through social sites. Not just in Tumblr, but in other sites like Grindr. If you ever think of creating a Grindr to meet, don't bother. It's hot garbage! All of them were chasers and not a single one was attractive. Only one "guy" seemed to be "cute"; it was a femboy, who was commencing their transition into a woman. Those were the only men I thought I was attracted to, but the reality is: I was only attracted to their femininity, but not their body or intimacy. Femboys are still men and I'm not attracted to men.

That got me questioning: Am I really only liking people for their femininity or do I genuinely only like girls? To make a long story short, I've never felt so much better than imagining myself being the lovely girl... of another girl! I always loved women as a guy, but now that I'm about to transition, being into women as a girl feels so right for me! No more comphet for me!

I know this is not the norm on these kind of blogs as the majority tend to be attracted to masculinity. However, I do want to say that even trans lesbians exist on the feminization scene. That leads me to tell all of you for the next update: You won't be seeing anymore new straight trans girl captions after the first few days of the next month. That's why you saw those kind of captions bombard my blog these past few days. It's just my way of saying "Let me just get it done with". I'm actually glad you enjoyed them, but I just don't feel any connection to those kind of captions anymore. I'll try to upload them when I can since I've been busier than usual.

Anyways, I'm happy you read this very long post. Even if you're not a lesbian, I hope this note at least gives you an insight on not keeping your true feelings locked any longer. Everyone deserves to be themselves. You should too.


留言

這個網誌中的熱門文章

Caramel's TGirls Interview With Ashley George

一般標準的進行女性化轉化過程的用藥過程

[TG Story] The Posing Stone