Dolled up for mom (印度變妝故事)

https://crossdressershub.blogspot.tw/2017/11/dolled-up-for-mom.html


I am Manoj, 22 years old. I am working in a private concern. I stay with my mother. My dad is a businessman. I have one sister whose name is Madhu. She got married 6 months ago. She has settled with her husband in UK. Whenever I go to work, mom is alone at home. She misses her daughter very much. As her son, I can understand her feelings, but I am helpless. I can't take my mom to UK, nor my sister can come here. 

Once, mom got sick, so I took her to doctor. Doctor told me that she is worrying about her daughter. Once, she sees her daughter she will be normal. I told about the position of my sister to the doctor. Doctor told me not to worry as she has some solution. She told that, though I am male, if I shave and remove all my body hair I will look like Madhu. Moreover doctor told that she can help me in getting ready as Madhu. As told by doctor, mom recovered well. 

She wanted me to remain as her daughter, whenever I'm at home. She helped me in dressing, makeup and all. I wore female dresses at home, I wore dresses like nighties, skirts, salwar kameez, leggings, etc. My mom wanted me to look traditional and wanted me to get ready in sari. She wanted me to take her to temple dressed as women. We went for shopping and brought many beautiful sari's for me. I was excited to wear them for my mom. 

Next day morning, we woke up early and got dolled up in a beautiful sari that we purchased yesterday. My mom was really amazed to see how pretty I was looking. I kissed her and hugged her to show my daughterly love. From that day onward, whenever we both were alone at home, we will be mother-daughter. She will try new dresses and new make up on me. I must say that I have become her doll.
是22歲的Manoj。我正在一個私人關心的工作。我留在我的母親。我爸是個商人我有一個名叫馬杜的姐姐。她6個月前結婚了她已經在英國與丈夫定居。每當我去上班的時候,媽媽都獨自在家。她非常想念她的女兒。作為她的兒子,我可以理解她的感受,但是我很無奈。我不能把我的母親帶到英國,也不能讓我的妹妹來到這裡。有一次,媽媽生病了,所以我帶她去看醫生。醫生告訴我,她擔心女兒。有一次,她看到她的女兒,她將是正常的。我講了我妹妹對醫生的立場。醫生告訴我不要擔心,因為她有一些解決辦法。她告訴我說,雖然我是男性,但是如果我剃去身體的頭髮,我會看起來像馬杜。而且醫生告訴她,她可以幫助我做好馬杜的準備。正如醫生所說,媽媽康復了。每當我在家時,她都希望我繼續留下自己的女兒。她幫我穿衣服,化妝等等。我在家裡穿著女性服裝,我穿著像睡衣,裙子,salwar kameez,綁腿等衣服。我媽媽希望我看起來傳統,並希望我在莎麗準備。她想讓我把她帶到廟裡裝扮成女人。我們去購物,給我帶來了許多美麗的紗麗。我很高興為我的媽媽穿。第二天早上,我們早早醒來,用我們昨天購買的美麗紗麗裝扮起來。我的媽媽真的很驚訝,看我有多漂亮。我吻了她,擁抱她,表現出我的愛情。從那天起,只要我們一個人呆在家裡,我們就是母女。她會嘗試新的禮服和新的化妝我。我必須說,我已經成為她的娃娃。

留言

這個網誌中的熱門文章

一般標準的進行女性化轉化過程的用藥過程

長期戴肛塞的方法研究